Tuesday 20 December 2011

satu cahaya

assalamualaikum..



td berjimba raya ngn kwn2 di PC (proton City) .. bella..fayeen..kuteyzz n my baby ezza... 

lpas carik port baeks punya.... kitaorg pn bukak la bekal..mkn ...n sembang2..

oppss kali nie ktaorg lebih sembang dr hati ke hati.. 

mama bell bkongsi ketenangan yg sdg bbunga kt hati dia.. bcerita ttg hidup..ALLAH..serta masyarakat skrg..

ekceli.. i need that types of conversation... aku diam shj... sbb jd pdgr & bfikir stiap bait nasihat drpd mama bell...


yup.. aku SOKONG mama bell 100%  coz ketenangan hati itu... milik semua..tinggal kita ja ...nak carik @ x...

kdg2 kita rs solat kita cukup 5 waktu..tp still hati x tenang..sbb?? xkhusyuk...

kdg2 kita rs kita qiam 2 kali seminggu, + dhuha... still dok rs hati sakit sbb??? xfokus ....

kdg2 kita rs kita bc quran tiap2 hati tp still hati kotor sbb?? x hayati...
(bkn kata kt org lain..kata kt diri sendiri)

aku dpt byk info walaupun sambil bjimba tgk2 keindahan alam PC ciptaanNya... aku rs dtg 1 chy dlm jiwa aku... n keazaman utk sentiasa bersihkan diri...

TQVM mama bell... that advices very helpful.. aku suka sbb ang ...org yg amal apa yg ang buat sbb 2 nasihat ang masuk dlm jiwa aku yg hardcore nie....

so ...aku dpt simpulkan...sbb 2 mama bell cantek..sbb hati dia secantik orgnya... semuanya terpancar dr hati yg suci ...


dlm keta td pn ..aku lbih byk berdiam.coz aku tgk dr dlm diri sendiri..oh...jauh.. jauh..sgt aku rs....


mula la nak sebak wal sebik.... ampunkan aku YA ALLAH..



P/S: hati itu komponen yg pntg....

No comments:

Post a Comment