Monday 19 December 2011

cinta itu indah

assalamualaikum...


br tadi jer aku ada tgk 1 video " I've been proposed & i'm engaged" ... apa yg ley aku kata..SO SWEET..


i expcet semua XX kt luar sana pasti mgidamkan lamaran yg sgt sweet cm2..yg boleh buatkan kitamenitiskan airmata...


so do i....


hujan2 cmni...buatkan aku lebih sesak utk meluahkan rs hati...


oh beruntungnya dia..itu yg aku mmpu ckp... berkahwin awal... mmg mjd target aku...siyes.. aku target lpas SPM aku akn kwin.. tp UNFORTUNATELY i'm already 22 & still solo molo lg.. far2 away from target...


sedih? of kos... nk tahu apa perasaanya saat nie..??? sedih...kecewa..cemburu..marah..rimas dan yg paling pasti menyesakkan sbnrnya...


sbb 2 aku x suka tgk citer2 romantik , jiwang2... ia bgai menarik oksigen buat aku..at last...aku menangis ...


aku xsuka menangis..sbb ia buatkan aku cm LOSER... i'm not!!!!


biarlah... skrg nie aku xtahu cmna lah soal jodoh aku skrg.... aku mgaku ...aku byk tolak org dlm hidup aku...


sbb??? sbb aku rs kalau boleh aku nk dia terus jmpa family aku... aku xkisah....


mgkin kah ini blsn??? sbbnya aku xmau cinta lama2...aku mau KAWIN!!!! aku mahu g HALAL... juz that...


ooohhh... i better stop...coz aku dh mula nak menangis lagi...

No comments:

Post a Comment