Thursday 1 December 2011

entry gatal... hik3...

assalamualaikum...

weeee....apakah motif sbnr tajuk diatas...??? maklum la br je selesai present n kuiz so...x slh gua rs nk mggatal cket ..ye x... (mcm abeh final jer)





ermm... aku suka sarah n shuib... sweet la weyhh... rock2 gua pn ...labuci kt dlm der... 


so...


aku pn tfikir r.. ermm...ciri2 abg long idaman..apa tah...




apa2 pn seganas mn pmpn nie...dia suka kalau BF dia wat bnda2 sweet dlm hidup dia... bkn dlm bntk kata ..coz selalunya kata2 2 dusta je byk.. zahirkan + buktikan ngn pbuatan... itu yg terbaekkk....


rs terbuai jer kn,... hrp2 sweet 2 bkn tyme bkapel je... moga2 smpai ke syurga la hendaknya kn...




apa pn kpd kwn2 yg ngah hangat bcinta skrg nie... gua doakan lu org bcinta smpai syurga der...


daaaa....

No comments:

Post a Comment