Tuesday 27 December 2011

dinner vs study week





assalamualaikum kengkawan...


sgt normal bg aku...selalunya tyme2 hujan cmnie la idea nk tulis pn mcurah2 ke ladang gandum kan...

dinner vs study week????

smlm (26 dis 2011) ktaorg ada dinner kbetulan seiring ngn minggu study week... hahahahaha... tp xpa 1 hari ja kot (dan2).. 

yum3..

best weh dinner 2..walaupun sederhana tp MERIAH... alhamdulillah aku diberi kepercayaan jdik MC lg... ngn seorg junior ni... mmg terbaik la wa ckp lu...

psgn se MC ...dua2 gila mic

walapun aku merapu je sbb aku MC x formal kn..tp alhamdulillah semuanya bjln ngn lancar.. 

mmg meriah habis ah..nak2 kwn2 kelas aku golongna majoriti kn..so sakit kepala aku lyn depa posing..

mknn sedap..psmbahan mantopsss... terbaik r...



bdk nie tmpt pgaduhan aku

hilda voc

penasihat & penasiht bersama

so..bila mlm selesailah dinner tsbt..balik2 2 ..tyme2 baring br aku tsdar diri..weh..nk exam dah nie wehhh...cukup buang masa aku nie.. 

rs stress bila ingt pljrn

no no no

hahahahahaha (gelak tanpa motif) mampuih  analisis kimia+biostatistik+kimia industri+ ecologi+muzik berbaris tgu bila aku nk belek2 depa... aduyaiiii..bkn aku xsudi..tp aku xde mood sgt

aaahhhh..xley ikut mood..kna paksa.. mmg skrg aku ngah paksa diri utk study..

doakan aku weh...


masa dh xdak dh weh...p study

P/S : patut la xder idea dh..hujan dh berhenti...

No comments:

Post a Comment