Saturday 17 December 2011

----> ekspresi ---->

assalamualaikum...

dia dtg lagi..perasaan down yg x berkesudahan... aku pnt tol lyn perasaan nie... siyes... 


nak wat mcm mn...aku BKN tuhan yg boley tentukan segalanya.... tp aku hrapkn tuhan utk tentukan & mudahkan utk aku


kemampuan aku SGT tbatas...& aku xmampu pn...


tlg bg peluang serta ruang itu pd aku... peluang serta ruang yg aku tgu slama hampir 22 tahun...


peluang & ruang yg  org lain dh dpt..sedangkan ..aku masih lemas dlm perebutan peluang itu..


aku tahu aku x mungkin dpt bsaing dgn mereka yg lebih sgalanya dr aku...


aku jg x mungkin dpt mgubah diriku menjadi mereka...terimalah aku apa adanya...


masa bgerak laju.. aku juga tahu bhw masa sudah tlalu jauh meninggalkanku... aku bkn xberusaha mgejar, tp aku x mampu... separuh nyawa aku bsaing..tp tetap mcm dulu...


Ya Allah... pimpinlah aku..aku tahu aku hamba yg terlalu berdosa..mgkin aku x lyk memohon bantuan MU...tp aku perlukan dia , utk mnuju cintaMU bersamanya... plis...


sbb aku hanya manusia..yg xpunya apa2...

No comments:

Post a Comment