Friday 30 December 2011

dari upsi ...sg bil ke teluk intan


salam ....

walaupun pnt tp nak jgk update... hahaha..(aku mmg gigih) ..utk pngetahuan kwn2...aku ni masih lg dlm belenggu study week... pnt jgk r memerah otak.. tetiba kwn2 aku ajak berkelah di sg bil.. ahhh...mula2 cm mls sgt2 nk g..(dlm klgn kwn2 aku mmg agak malas nk jln2...ikot mood) tp kuasa memujuk serta wat ayat touching ni la yg melemahkan aku..aku pn gigih jgk g...

sg bil.. subhanallah tmpt yg menenangkan ..siyes release tensen weyh...nak2 lak aku pencinta sungai..so..mcm2 la aksi km wat.. syok sgt..girl2 pnya aktiviti kn (gmbr xdpt upload coz sensored cket..but apa yg aku bangga walaupun km semua pmpn tp semua pakai tudung keyh)... siap mkn bihun + sandwich+ cucuq+ayaq teh o limau... superb r...

binatang kegemaran( upload tanpa motif)

lepas 2 rncgn on the spot on the dot..g teluk intan pulak... semua pakat on jer..wahahaahaha... 3 keta pn berkonvoi lak ke teluk intan ... (apa yg mjd kebanggan aku adalah walaupun km berjimba yg amat tp solat mjd keutamaan) berhenti solat zohor then sambung balik pjlnn... otw 2 mcm2 km cerita...soal politik..soal keagamaan ...soal mslh2 dunia.. byk ilmu wooo dpt..bkn sesaja je jln..

syg xley msuk coz dlm penyelenggaraan

nie cikgu2 yg bakal ngajar anak2 angpa sok..diva dgt

mata keranjang weh...hahaha..usha sapa la..

kwn2

khusyuk benor

maut jelingan lu zati

model ABC

presentation ABC yg sgt mengujakan gitu..nk mkn pn rs syg



sampai teluk intan bkn wat apa pn..amek gmbr lepas 2 minum2... je..sembang lagi...(kwn2 aku mmg suka sembang..aku je x..haaaa) b4 btolak balik..solat la zohor kejap... 


otw ..balik km smbung cerita berkenanaan ngn isu2 semasa nie... mmg terbukak sgt minda aku bila sembang2 ilmiah gini... bersama bella..zati amir n babyku ezza..hahahaahaha... tp mmg weh..kesimpulan pbincangan km ...sbnrnya... byk beza antara org yg berilmu ngn x... hahaha... iye la kn...kita nie org bawahan yg dianggap bdk2..kdg2 pndpt kita ...mcm main pondok2 je.. tp xpa sekurang2 nya kita leh guide diri kita n org lain secara kecil2an...

so ... dlm maghrib barulah smpai... letih jgk..but then ...enjoy... n best..


mulalah ingt buku balik..adeh3...






tq weh..aku rasa beruntung jdk bdk upsi...dok kt upsi... walaupun x semaju KL tp at least x la sgt terdedah ngn hidup  di kota... sbb aku mgaku aku bkn kuat iman utk tempuhi dugaan cm2.. hehehehe

tq baca... sgt angpa lebih r..

P/S: -----> saya suka hidup saya <-----

No comments:

Post a Comment