Monday 5 December 2011

manusia..

assalamualaikum...






td ada la kwn aku nie crita ttg perangai manusia yg bmcm ragam...bengkek je gua dgr... haishh...mslhnya kalau yg buat onar 2 jns x sekolah, kita fhm la...tp nie prgkt U kot..bakal cg lak 2.. perangai..nauzubillah... kalau aku diberi kuasa utk melempang..aku lempang sampai strok... berakai...


pyh sgt ke ang nk hormat org...especially housemate n rumate..(bkn housemate  n rumate aku la..diorg baik..haaha) ala ...org bkn mtk ang bentang karpet merah ke hape..juz hormat... pendirian org, masa org, brg org... ang nie org ka binatang nie... binatang pn lg bgus tw x...


kita bdk U wey..perangai 2 jgn mcm ***** leh x. fikir cket.. ka ang masuk U guna kabel...??? ptut la perangai cm org lapaq kaki... ha..kn...


kwn2...
sorg shbt, rumate/housemate..xmintak duit ang ka..laki ang ka...
juz respek 2 each other...





berperangailah seperti manusia...

No comments:

Post a Comment