Saturday 3 December 2011

jiwang sabtu

salam...




aduh aiii....cemburu mlihat mereka... 2 je yg leh aku ckp..bkn cemburu tgk org kapel keyh...cemburu tgk psgn suami isteri..pergh..bikin hati gua runsing der...




walaupun aku cm ganas jer ..perangai x cm org sgt..tp gua manusia beb, n pmpn...of kos la gua suka sumbody yg sweet hdir dlm hidup gua... abg long yg gua tgu saban waktu... 




erm.. bila nak mai??? 2 mslhnya..bila 2..rahsia ALLAH 2 besar der... unexpected!! 


BTW...hrpn aku dr dlu smpai skrg x berubah... hopefully ..i meet him... n kekal smpai syurga...




aku suka bila aku ada sumbody yg aku ley kongsi SEMUANYA.... aku bgantung pd dia..& dia bgantung pd aku...oh mannnn....


aku suka bila org amek tahu apa2 ja yg aku wat... 


aku suka bila ada org yg leh aku ckp syg, rindu..aku ley manja2 ngn dia... iya la kalau aku tjuk mnja kt kengkwn ..diorg muntah lak...so ..aku simpan mnja aku nie utk dia...


byk la rupanya aku simpan utk dia 2... khas..limited 4 him only..segala2nya..walaupun mgkin xsempurna tp aku ikhlas....


ooooo....sweet life... xpa beb...aku tgu dia..still tgu smpai dia dtg...


aku pcy pd takdir ALLAH... setiap org memerlukan psgn dlm hidup... so do I...




I AM WAITING... come see me dear... coz I keep waiting untill u come...

No comments:

Post a Comment