Tuesday 22 January 2013

# Tips ~ Nak kurangkan fikir bnda2 x berfaedah

Salam...

makin kerap aku hapdate skrg kan.. biasela skrg jd bibik sepenuh masa di rumah ust mokhtar n ustzh fauziah.. so dh ngemas2 xde bnde dh nk dibuat... * pdhal... tesis... refleksi... kajian tindakan... ada je*

so, skrg ni aku ada 1 mslh yg bg aku ada gk besar la yg melibatkan org2 rapat dlm hidup aku... sedikit sebanyak aku memikirkan jugak masalah tersebut walau dlm hati malas nk pikir... *slh 1 sbb mgkin aku relex je... so dia mcm x berapa ada bnda nak fikir, so terfikir la....faham x aku tulih apa ni*

aku ni jenis yg selalu out of date ttg mslh2 , gosip2 yg melanda seluruh alam... kalau org inform barulah aku tw.. tu pn gosip yg dh berdebu... 

sbnrnye bkn itu yg kita nk bincang... 

bckp berdasarkan pengalaman... aku bila kat U cm bizi la jgk... so aku akui yg aku sgtlah x peduli dgn kedaan sekeliling... so aku rs bizi ni bagus... spy ang x fikir ttg buruk org.. spy ang x panas ngn org... spy x sempat pn nk ngumpat...

so ... * berapa byk so daa* sem depan utk melupakan serta x mempedulikan masalah yg sedia ada dan bakal melanda...

P/S : sem depan aku nk lalui dgn smooth, relax, & JAYANYA !!!! 

No comments:

Post a Comment