Friday 4 January 2013

aku pencinta Teddy Bear ~ x caye?



salam...

wah2 ... ngah wat ape tu??? 

aku??? aku cm biasa la pg2 smpai ptg dok lab.. siapkan tesis... tanah teh tanah teh.. asid n toksik mmg mknn gua dr dulu lg... ha.. whateverlah! jnji aku leh grad dgn jayanya...

tajuk diatas tu spt cute2 gitu.. cm x sesuai ngn si penulis ni kn.. ramai yg xtw kot yg aku ni pencinta teddy bear... tp aku lg cinta teddy bear yg org bg.. setakat ni aku ada 2 patung ala2 teddy yg org bg... 

first , seorg shbt bnama Husin pos teddy bear kat rumah smpena bday aku yg ke brapa aku dh x hingat...tersangatlah comel... tq U !


yg second , student aku bg.. abg 25 aku pgil dia atau dikenali sbg Yan atau nm sbnr Raihan.... lagi comel... stich kau... yg ni aku bwk mai upsi, sbb aku nk wat peluk2 bila tido... tq Yan !



kan... so sbnrnya aku dh lama idamkan patung nie.. ok cpt2 sila beli kat aku !.. hahahaha... koya la ingt kau fames ke jah! dh lama aku mengidam tp bila nk beli duet x hade...




ape pn aku suka teddy bear, walaupun mereka menggelar aku Kak Yong ke, samseng ke... so ini lah antara side kewanitaan yg aku ada n boleh cantas segala kata2 yg aku ni kurang sifat kewanitaan... hahahaha

#ape pn aku nk balik kg... hahahaha...


No comments:

Post a Comment