Thursday 3 January 2013

Review Buku Mental ~ Fixi


Salam....

yeah.. hari ni mau share ttg 1 buku drpd fixi tajuk dia mental.. ok intro cket... kalau nak tahu... aku ni suka gak bc novel atau buku2 yg bergenre seram, psiko, thriller, penyiasatan... sudah tentu antara buku yg pasti aku xakan lepas adalah buku Ramlee Awang Murshid (buku baru dia aku dh tempah weh) dan buku2 keluaran FIXI...

me with Ramlee Awang Murshid... yoo..


aku mula bc fixi stat citer Ngeri.. then baru2 ni aku ada baca 1 lg buku fixi iaitu Mental... *utk pengetahuan angpa, buku2 fixi mmg tajuk dia 1 word je*

so mental ni citer sal maya dan kehidupan dia sbg org gaji di rumah psgn suami isteri yg punya family yg retak. anak2 famili ni pn cm pelik.. yg pmpn asek nk wat amalan2 agama lain, then anak lelaki asik nk potong tgn sendiri sbb dia rs tgn dia sial..  tp.. last2 sgt lah teruja apabila maya sendiri sbnrnya pn bermasalah dan ada kaitan dgn famili tuannya... haaa... angpa bc la sendiri..

tp kan..bg peminat2 buku2 genre cmni... sila lah beli dgn hati yg senang krn BEST gilak lah...


aku pn naik metal bc buku ni... hahaha.. aku bc stat lepas maghrib, abeh dlm kol 12 lebih.. sbb aku xsbr2 nk tgu ending serta perkaitan maya dlm famili tu... penulis dia shahz johar kalau xsilap... boleh la p usha2 blog beliau iaitu JEJAKA ANGGUN... 

#mak aku pun marah sbb dlm almari byk sgt citer2 psiko + hantu + jenayah... wawawa... :P

No comments:

Post a Comment