Friday 11 January 2013

Meh try tulis skrip

salam..

ntah knp hati ku ni meronta-ronta nk tulis skrip... pelik kan...??? tu la kau dulu amik sains... yg kau tahu dok kat lab then wat research smbil tgk movie kat laptop * hahaha..menyalahi etika * 

so for your info, aku pnh la masuk 1 ptndgn tulis skrip KKM *kementerian Kesihatan Malaysia* ..x menag tp cukuplah sekadar sijil penyertaan... haaa... *loser.. tp xpela sekadar mencoba nasib *

so aku nk jgk masuk bengkel penulisan kreatif cmni... tp tgk fee dia mak aiii mahal... paling murah ada member aku ckp RM200... wah3 boleh mkn 3 tahun tu *over* aku ni mkn megi pn belah 4...*berape punya kedana daaaa*

so aku amik inisiatif menjengah Pak Cik Google utk mencari maklumat...nak2 sal format nk tulis skrip... ni la nk share ada 1 software skrip beb... tiada ku sangka... so aku nk share lah !


then ni ada la 1 video sal format nak tulis skrip ihsan dr brader Utube...


jom lah kpd korg2 yg bminat tu... meh kita menulis... !!!


No comments:

Post a Comment