Tuesday 15 January 2013

jgn gelakkan aku...hahaha



Just nk mintak pendapat… ok x…

Aku ni spt yg sedia maklum mmg x terer pn bab2 make up.. sdgkan diriku ini ke kuliah pn xpakai bedak..  Cuma nya akusuka tgk tutorial kat utube, kdg2 tgk2 majalah.. jd..aku tw la ciput2 sal nk make up ni..

Bkn apa.. ada sedara mintak aku make up kn dia t time kawin… *hah??? Terkejut?? * aku lg terkejut.. aku ada je brg2 make up..tp aku xpakai pn.. beli buat sekadar ada… hahaha.. sila gelakkan aku..

Aku ckp ngn sedara aku yg aku x terer.. make up bodo2 g pasar boleh le.. aku pn mintak la kat dia spy jdkan aku destinasi / pilihan terakhir utk menyolekkan dia…

Tp aku kna gak get ready.. sbb manalah nak tw dia mmg betul2 nk aku make up kn dia ke kn.. aku ni wat hantaran lipat2, n hias bilik pengantin bodo2 tu boleh lah.. ni nak kasi cun muka org ni ada prob cket.. *muka aku pn cm hape je kn..*

So sbg lgkh pmulaan aku pn , ce la conteng2 muka adik aku sorg ni.. hahaha.. dia mmg selalu jd lab rat a.k.a bhn ujikaji aku bab2 try2 maku up ke tudung ke.. nasib baik dia rela hati.. kuang3

So mintak la pendapat… ok ke ???



Mmg 1st timer kan so.. mgkin not so lawa la..  J

No comments:

Post a Comment