Friday 27 January 2012



salam kwn2 !!!!!

oh hoooo... wa manyak sukaaaa.... hahahaha..alhamdulillahhh....

tw knapa?? cita2 aku nk buat buku..akhirnya tercapai..tq karangkraf...

tetiba lak jdik penulis kn... hehehe... xde la terer mn.... cuba , try, test jer... alhamdulillah.. rezeki 2 ada kalau kita usaha... xde hal lah

kisah bermulaaaa....

ari 2 bila tah..aku ada la masuk ptandingan menulis cerpen... anjuran karangkraf n prostar... saja... nak cuba nasib kn... lgpn tyme 2 ngah free... 

tup2..tanggal 23hb kalau x silap... posto dtg..bwk 1 surat dr karangkraf... aku pn x ingt ptandingan mn 1..coz aku ada byk gak masuk...

dgn pnuh debaran.... aku bukak surat 2... taraaaa!!!!!




aku pn mengucapkan syukur kpd DIA krn mengurniakan rezeki pd aku kn... aku n adik2 aku terlompat2 la cm beruk.. hahaha..best...( lebih baik sujud syukur... )

so dlm surat 2..dia minta ke shah alam pd 27hb... huhu...aku agal dilemma gak..sbb tyme yg sama .family aku nk g holiday..dan2 ja kn...

so... akhirnya aku decide g shah alam.... huhu... naik la bus sensorg....

pd ms yg sama karangkraf ada karnival... 27,28.29 hb... gila murah2 buku dia..wa ckp lu....






aku beli novel ramlee awang murshid punya novel 3 + 1 buku lg... rm 48 keyh... rs cm nak amek je semua... hahahaha...rakus...

pg 2 senam robik...akupn join dlm hati je coz pakai kain kn...



lepas 2 aku masuk r dwan utk majlis tsebut... ala..aku bkn mng sgt pn... top 25 jer... tp..yg aku plg touch up touching sekali...cerita2 km akn dibukukan...

kafe dia... mknn not bad laaa


studio F


huhu..cover dpn dh ada.aku lupa nak amek gmbr dia... tajuk dia ANTOLOGI CERPEN " saya berfikiran positif, anda bila lagi?" lbih kurang cm2 laaa... beli tw...

pemenang lain dtg ngn family... aku ja sorg2.. ahh..aku kisah apa kn..

ni la hadiah + sijil diaaaa....






so..lpas mjlis..aku pn g la menunaikan hajat ke2...iaitu bjmpa ngn novelis idola aku... RAMLEE AWANG MURSHID... booth dia..mmg menarik ahhh..siap ngn pnjara n tali gantung lg 2...terbaik r....



tp dia tarak lak tyme 2.. dia jd moderator (kalau x silap) utk 1 talk kt karangkraf 2... aku pn g la..mbazir duit lg..kali ni aku gna voucher...bagai nk sawan gak r nk abehkan rm50 ... 30% diskaun 2...

so..dlm area kol 12 2 aku g lg booth RAM... huhu..bdk 2 kata tarak lg... aduh...




tp aku gigih gak tgu....lama gilak... xde pn..

tyme 2 dh tgh hri sgt dh... so aku decide nak balik ja..sambil mbawa hati yg lara... tyme 2 frust gila ahh... rs cm nak masuk batu belah je...( okeh..over)

otw..nak balik... TING!!!! aku nmpk RAM... rs cm nak histeria je..(over lagik)... 

tyme 2 baik punya dia dok sembang..smbil smoking( aku xsangka lak dia smoking...muka cam baik je kan)... 

aku ..dgn muka yg hepi... terjadilah dialog dibawah:

aku : assalamualaikum..

RAM: waalaikumsalam...

aku: nak amek gmbr boleh??

RAM: oh..boleh2..maap la smoking td...

taraaaa...

wif my idol..i like bebeh..



sempat la sembang 2-3 patah.... ahhh... akhirnyaaaa.... TQ ALLAH....

mmg best ah... apa2 pn tq pd yg menyokong aku..mama..abah..adik2..acik...kwn2..semualaaaaa.... tq2..tanpa kalian aku x mmpu realisasikan impian aku...muah3x..

hehehe... ekcelli..aku blom mndi lgik...balik2 je trus nk update blog..huhu...

jgn lupa beli tw buku 2,,kalau nk taw apa kisah aku... 

P/S : harap2 aku jdik penulis sehebat RAM... amin...ekcelli..ada byk lg gmbr..oleh krn..line ibarat kura2..so..mls dh... 

No comments:

Post a Comment