Sunday 15 January 2012

knp suka menulis ???



salam..




knp suka menulis???


knp???


antara soalan yg org selalu tnya....


seriously..aku mmg suka menulis..dari kecik sampai besar...


dulu2 tyme skolah rendah..aku wat cerpen.. 1 buku log 400ms 2 aku wat cerpen...


kalau aku xpuas hti kt org pn aku akn tulis...kdg2 aku smpaikan kt org 2..kdg2 aku letak dlm smpul..kumpul byk2...


knp??? aku pn x sure...


pd hemat aku...(pkataan krgn)..kdg2 xsemua pkara yg boleh kita luahkan scr lisan..or habaq kt org yg btol2 kita percaya... so utk releasekan...menulis lah cara yg effective bg aku...


lg 1 kalau aku terberangan ttg sesuatu kisah... aku pn akn tulis dlm buku... byk gak citer yg bermin kt minda nie.. & mmg kalau ada rezeki..aku wat la novel mini ke...


kalau boleh...aku nak belajar tulis skrip..juz aku xtw r nak blaja kt mn.... aku tgk tenet..tp blaja ngn guru 2 lg efektif kn... nk tnya ..senang...


mungkin ada mulut bkata..ah kau..!!! berangan !!!


ooohhh... kisah apa aku... xsalah psg impian... dr org yg xde impian lgsg kn...


mcm bdk sastera kn..hahahaha...2 la...jgn anggap bdk sains not interested with sastera keyh... 


P/S: mengembangkan potensi diri..

No comments:

Post a Comment