Sunday 2 September 2012

LOVE in TAIPING~



salam 1 malaysia...
assalamualaikum...

hok aloh... dh lama x hupdate, rs cm janggal lak..(puiii) bkn apa..sejak praktikal ni..agak bz eh..melayan kerenah anak bangsa... terpekik terlolong...ngan program skolah ... ngn menulis lg... tp oleh krn aku suka... so tu x jd mslh bsar pn...



skrg... erm..tinggal lebih kurang 6 minggu je nk abeh praktikal... jd nya... hoorey2 jgk r.. tp ekcelli x hoorey mn pn coz tesis... kajian tindakan...bz boh jd cg ni.... 2 pn ada org kata keje cg senang...

baru2 ni.. setelah bbrpa lama menetap d taiping... br la bpeluang mendaki bukit larut... 2 km je..lpas 2 surrender... bukit dia menyebabkan kaki aku ni sakit berhari-hari... asal nk jalan je kna jerit 2-3 patah baru r leh jln (jerit 2 btujuan bg smgt kt diri daaa) 







erm.. apa lg eh..spnjg dok taiping ni.. byk jgk bjalan2 cari pasal... best jgk.. lpas stress mlayan bdk2 (sbnrnya best gak lyn bdk2 ni) aku pn lyn diri sndiri..merapu ngn kwn2 praktikum aku.. 

ha..lupa pulak... kdg2 ada aktiviti IKRAM yg aku join...under IKRAM taiping... best... pkara yg x ley lupa apabila g sebarkan risalah puasa kt taiping sentral n tesco then kena hamun ngn sorg pak cik ... mmg r sentap.. but..that's dakwah all about... xsemua yg kita nk akan tcapai... 


bila kat skolah pn cg2 lain SGT best.. sesuai ngn jiwa aku.. cg2 dia pn style hu ha hu ha (erti kata lain riuh cm aku r jgk) so it make my day very ohsyem...



maap r cg dh mengglemerkan korang ... ngeh3..

hehehe... so mmg kat mn2 pn sbnrnya kita boleh duduk...asalkn tw cara nk adapt... best la hidup n cerita  yg ALLAH tulis kt aku nih... ALHAMDULILLAH...


gmbr raye..rs nk upload lak..



raya ngn member...

miss blogging ,,,,,

No comments:

Post a Comment