Monday 3 September 2012

rasa sayang...eh..rasa sayang..


salam...

menghitung hari ..
detik demi detik...
(pgg botol mineral smbil angkat kening ala2 ziana zain)

tetiba dh rs jatuh hati kat SMK KING EDWARD VII...
halamak.... 

dulu mmg r rs cm ..ergghhh...lmbtnya nk abeh... dh 2 bila waktu berbaki ni... syg pulak dh...
walaupun agaknya stdnt aku mgkin dok doa spy cg gangster ni nk blah ... ahh,... aku kesah ape..korg suka ke x..aku nk ajar jgk..* muka x malu daa*

bg aku r kn...cg2 SMKE ( singkatan nm skolah) sporting abeh... mmg superb... baik... hu ha hu ha... * eh mcm dh pnh citer je* lyn je kalau aku jd gila scr mdadak di skolah...









bdk2 dia... ermm..walaupun kdg2 rs cm nk gigit je... kdg2 jgk wat aku gelak golek2 bila aku ngadap whiteboard... * coz aku pantangkan diri spy x lepas gelak mlampau dpn stdnt..bg nmpk gangster lebih *

n yg plg aku rs dpt latih ke gangsteran aku adalah.... bila relief aku msti dpt kelas hardcore punya... sbb tu la mkin berketak-ketak bdn aku skrg...

yup... evry single person in that skul teach me a lots.. walaupun aku cg tp aku rs bdk2 byk ajar aku ttg hidup..suka ... duka... & sbgainya....cg2 KE jgk... byk sgt2 bg ptlgn... weeeheee... *terharu lak rs*

apa pn thanks SMK KING EDWARD VII coz terima aku berpraktikum disini...

king edward will live forever...
as long as the taiping hill stand...
*rs nk nyanyi lagu skolah*


1 comment: