Tuesday 10 July 2012

cikgu~cikgu~cikgu





salam...


masuk 3 minggu berpraktikum.... baru 3 minggu... bermcm2 pesen manusia yg aku jmpa...terutama sekali...student ku tsyg...


ok kpd yg blom taw... aku skrg ngah praktikal di sekolah menengah king edward vii...boys school... tingktn 2...subjek sains...mcm mn?? ...mmg pergh laa.... 




nasib baik la aku ni sorg wanita yg macho... kalau x mmg nangis la... mmg kna tough ..bak kata pengetua skolah aku.. bdk laki mmg cm2... huhu.. dan.. baru aku taw sbrnya ALLAH meletakkan aku di skolah itu sbb sesuai ngn pwatakan aku yg agak kasar..(tp still ladies keyh).. patutla kalau AJK apa2 pn, jrg r dpt AJK hadiah ke AJK mknn ke.. selalu diorg bg aku AJK logistik, AJK keselamatan, AJK disiplin... hooo.... mmg aku ditakdirkan mjd lasak ckeeetttt dr pmpn lain...


tp...edwardian (glrn bdk2 skolah aku) xde la teruk sgt.. diorg pndai tp juz xleh dok diam..iya la bdk lelaki kn.. sabor je laaaa.... kalau aku nk citer mmg x abeh r.. 


apa2 pn.. spjg 3 minggu ni..I enjoy sgt2 ngn diorg (edwardian)..diorg la racun..diorglaaa penawar...

No comments:

Post a Comment