Friday 10 February 2012

PiLiHaN KeLuArGa

SaLaM...


pnt dh nk mjawab soalan2 cepu emas mak cik & family kt kg ni ha... senyum pn bkn stakat smpai kt telinga lg dh... sampai patah balik ke mulut la...


huhu..bkn aku xnmau kawin...siap target lpas SPM lg 2... tp benda nie kn hak ALLAH... x siapa tw apa yg terbaik wat kita...


bkn jgk xde org usha line..tp aku x yakin... kalau ada org nk knl pn... juz... aku knal sbg kwn je... bila diorg mntk lebih..aku xberani nk bg hrpn..t  kalau aku dh x minat..susah lak... 


lpas 2..ada la golongan2 yg kata aku pnya taste tinggi la..memilih laaa.... mn ada weh..aku x mintak byk..cukup la cm jep sepah..har3... lawak jer...


kwn lelaki ...mmg ramai... ramai jgk yg nk usha line ..walau wajahku x se hot Selena Gomez... & x se ayu Ayu Raudhah.... tp aku x YAKIN...aku tkut t x pasal2 bercerai..kalau leh aku mmg x mau jdik janda... biarla jodoh 2 smpai syurga....


aku mgaku..walaupun aku ni kak yong...tp aku x pandai cari Lelaki utk djadikan suami.... ha.. t aku tkut salah pilih lak... aku ni..bj pn kdg2 salah saiz..inikan pulak bnda2 yg mlibatkan ms depan nie..uihhh.. xberani aku...


lpas 2 org kata..alah ang zmn skolah..matrik..U...gatai kemain... ahhh..2 aku mmg suker gatai sensorg aku je... kalau dpn2..aku pmalu toooq....


kwn2 lain dh blumba2 mgandung..aku??? terkial-kial..pandai angpa carik suami wehhh..har3...


so..kpd mrk yg selalu sgt tnya aku nk kwin bila.. (walaupun aku tw..kompom mak cik2 aku x tgk blog ni )... tgk lah cmner... aku rs biaq la family carikan....


mcm kbykn sepupu aku...ramai yg family yg carikan... terbaik je... hahahahaha....


ermm... insyaallahhh...PiLiHaN KeLuArGa 2 terbaik..aku percaya!!!!


P/S: kita hanya mampu merancang ..tp ALLAH menentukan.... 

No comments:

Post a Comment