Thursday 9 February 2012

perangai org akhir zaman

salam...


haish..bikin pns je..dh la dh lma x hujan lps 2 lu bikin wa bara je kemarau2 cmnih...


aku x kisah sgt apa yg ang ang nak wat..asalkan x sentuh sensitiviti & family aku... ni mslhnya... wah3.. ang nak sepak keta mak aku sekali ngn mak aku jgk ka? 


dasar x sedar diri la lu... dulu lu bkn main tumpang keta mak aku....1 sen pn mak aku xmintak duit minyak... lps 2 lu rembat duit adik wa... dh lu lak nk sepak2 keta wa....


kalau berani... lu sepak keta 2 dpn gua tgk... lps 2 kita tgk sapa yg arwah lpas 2.... mmg bikin hangat lu nie... 


br bdk skolah ...nk jd perangai iblis laknatullah... mmg dasar ^%$%$%%^...


tgk ah 1 hari..bila ang nak mai mintak tlg ngn family gu..tyme 2...mmg mendapat r ang dr aku....


P/S : hidup kt dunia ni kna kng jasa org cket... yg pntg kna sedar diri...sekian!!!

No comments:

Post a Comment