Friday 18 November 2011

suka & pantang

assalamualaikummm....kwn2 dh solat ke belomm...

tajuk 2 motif sgt... hahaha...sj nak share kn... biar laaa....


semua manusia ada kesukaan n pntg lrg dlm prinsip idop msg2 kn2... so i nak share la with u guys what i like and hate the most... i nk stat ngn apa yg i x suka n pntg...lpas 2 kita tk yg i suka lak... ( skeeping speeking cket)

PANTANG


  • tyme ideal utk tido diganggu ngn chy lmpu n bunyik bising
  • org yg mai bilik/rmh aku tp bajet cm rmh sndiri .. terpekik2, sepah2, berlagak(dh la dok rmh org lpas 2 blagak) aku suka org mai ..tp kna beragak 2 beb
  • org kedekut ilmu n maklumat
  • org mulut manis..blkg ...ermmm hampasss...
  • org kutuk2 family aku... kutuk aku xpa lg la.. sbb aku tw aku jahat...
  • cakap xserupa bikin
  • org yg kacau idop aku...
(2 je kot..tah tetiba cm blank lak..)

ni part yg aku suka sgt nak citer..

KESUKAAN

  • perkara yg mlibatkan air cthnya hujan , sungai, laut..(aku ley termenung berjam2 smata2 tgk pkara nie ja ..menenangkan doe)
  • menulis (sbb 2 aku wt blog.. tukar istilah kot ..menaip..)
  • mengemas (tp tyme tensen lg aku ngemas dgn gigihnya)
  • suka bcakap (sbb 2 aku suka jdk emcee..)
  • kat luarmmg aku byk ckp, tp dlm bilik/rumah aku kurang bckp..(aku suka privacy bila dlm bilik..muhasabah diri)
  • tgk video yg boley wat aku gelak guling2
  • bc novel2 yg psiko, seram, aksi, ( gua minat ramlee awang murshid der.)
  • hasnol rahmat, nasir bilal khan , jep sepah, johnny depp, zulhuzaimy,
  • ayu raudhah, selena gomez
  • berbasikal (eh2 dh lama gua x naik..td naik perghh..lenguh abdomen)
  • brg kemas berwarna silver
  • suka bila aku bsembang smpai x hengat ngn kwn2 , mama n abah n adik2 yg sengal...
  • suka masak
  • suka bila org layan aku 
  • buat lawak (walaupun org xgelak..)
  • suka tgk org ketawa n gumbira

byk lg la... tp mlas dh nk taip laju2....

share ngn aku...apa yg angpa suka / x... ley la aku pbaiki..

No comments:

Post a Comment