Wednesday 9 November 2011

mErEkA Yg SeRiNg kU TeMuI...

aSsALaMuALaIkUm...sLm HaMbA TuLuS tNdA InGtAn... (nyanyi)

adeh3... lenguh rasanya menaip esaimen...esei muzik 2500 words- 3000 words... gila ahh..lama 2 gua x nulis.. sejak2 gua jd bdk sains nie.. tulis pn banyak short form jerk.. ahhh subjek pengayaan diri aku..MUZIK TRADISIONAL..(patriotik abeh)..tetiba .. aiii bloging ang xlenguh lak... hik3.. biasa la benda xpekdah nie mmg best kalau buat...



der... mlm nie aku bersantap ngn family kat kedai mamak area batu 42..antara kedai feberet km.. kelantak semuanya... aku xrs nk mkn sgt..oleh krn nak amek hati mama n abah ..ku gighkan jua..anak solehah la katakan.. (alasaaannnnn...)


bunting kwsn kak yong..kelazzz kau..

tah la.. aku nak citer sal apa tah td..siyes aku dh lupaaaaa..... apa ek..( berfikir sambil wat kening cam ziana zain)

oooo...nak cita bab jiwangzzz cket..leh x??? hahaha.... malu la plak..kak yong yg ganazz berbicara ttg hati n perasaan... hahaha... tp kak yong pmpn kn...seganas-ganas gua, dlm hati ada labuci woooo....

selaku kak yong... aku dh ramai jumpa (nasib blom sempat terjatuh cinta lagi ) dgn mrk yg berkromosom XY nie.. antara ciri2 mereka yg sepunya (ayat sains 2) adalah...


  • mulut manis
  • suka cerita kebaikan sendiri
  • cakap xserupa bikin
  • hangat2 taik kerbau

hahaha....so perkara tersebut la yg buat kak yong sukar mcari abg long dlm hidup kak yong nie...kwn2 kata kak yong memilih.. actually bkn memilih but serik... 1 bnda yg selalu slmtkn kak yong adalah sikap bfikir pjg... so sikap 2 yg kak yong slalu apply dlm idop...

so... dh ramai jgk kot rsnya apply jd abg long ..tp atas sbb2 diatas.. kak yong tolak ngn hemah..wahahaha..
kak yong x memilik keyh... biasa2 sudah sbb kak yong pn org biasa..bkn alien ke hape kn...


xpa la... mgkin yg lmbt 2 yg terbaik... yg pntg bhagia.....

p/s : cpt kwin, cpt dpt anak, cpt dpt menantu,cpt dpt cucu....

No comments:

Post a Comment