Sunday 20 November 2011

sesuatu yg indah

assalamualaikum...

oh mann... gua rs jiwang lg der... huk3.. terusik jiwa makk nokss...

br td gua godak2 tenet, tba2 nmpk la the sexiest man alive, johnny depp, n his wife... gila ahh... romantik n btapa btuahnya wife dia krn mdpt org yg bgitu mcintainya...

hensem kot johnny depp 2... huhu, gigit jari je la kau nyah!!!

aku refleks pd diri sendiri.. oh..aku insan biasa..juga perlukan hidup spt mrk yg lain..nk kn 1 kisah yg indah...tp masa 2 blom lg aku temui...aku pcy yg ALLAH itu adil kpd semua..& aku pcy bhw aku jg akn dpt yg terbaik drNYA...

keindahan yg selalu aku cari2..aku jg x mahu paksa sesiapa utk mcintai aku... biarla it happens naturally....

sesak dada rs... biarlah yg hadir 2 nnti yg mbahagiakan....aku tgu...tgu smpai dia muncul....

kalau KAU takdirkan pd aku yg begitu... dekatkalah hatinya dgn hatiku... spy jln cinta km dkt dgn cintaMU..

aku pcy pdMU...aku pcy pdMU...

aku tgu....

No comments:

Post a Comment