Sunday 28 April 2013

2 Simpang~MaaF

salam... 

semakin hari semakin byk jgk bnda yg dh settle... alhamdullillah .. TQ ALLAH 4 always helping me..

sbnrnya... aku serba salah.... iye lah... program yg mula2 aku yg pelopori..yakni nm yg aku rekacipta..& pensyarah pn dh iktiraf nm program tersebut...tp aku xjoin utk tahun ini...

sbb...sbb... uhuk3..mesti org kata alasan aku klishe... BIZI...ya..ya.. mmg klishe... mgkin jgk sbb aku skrg ni wat byk part time dlm 1 masa... so masa aku terhad... *kooootttt laaa...*

aku dpt merasakan kwn2 seangkatan aku mesti say sumtin behind me... *aku dh bersedia + redha sbnrnya* maaf weh... aku takut x komited... lg 1 ketika sesi gerak kerja dijalankan, *ayat skema bhaiii* aku pn tgh serabut memikirkan kemana hilangnya keberanian aku nk drive.. ceramuk wayar2 otak gua beb...

aku , kalau boleh nk tlg stakat yg mampu ..dibelakang tabir... angkut2 barang ke.. boleh la ... 

TBH... aku malu jgk dgn kwn2 yg pnh susah sma2 ngn aku time aku yg jd ketua dulu... mesti depa kata kat aku, dulu aku tlg ang ,la ni ang x tlg pn aku...maaf lg sekali...*brapa byk maaf daa*

x ada apa yg bisa aku ungkapkan melainkan kemaafan yg ikhlas dgn hati yg sbnrnya penuh rs serba salah...

# MaaF....

No comments:

Post a Comment