Thursday 21 March 2013

#review buku : KONTROL HISTERIA

salam....

so ... hari ni ngn bangga nya aku nk review ttg buku himpunan cerpen bertajuk, jeng..jeng..jeng.. KONTROL HISTERIA... tajuk pn bikin goyangkan duit2 syiling n kertas yg ada di dompetmu kan... ha.. nasib baik ada baucer buku... so... dgn berbekalkan rm100 , so aku belilah buku2 himpunan cerpen.termasuklah KONTROL HISTERIA yg aku boleh bg A r kat semua cerpen dia..

nak bg lebih goyang lg ..aku show cover depan kulit buku nie...


ok2..jgn histeria dulu.. 

so dh nm pn cerpen kn... so dlm ni ada lebih kurang 45 cerpen .. buku ni terbitan lejen press... n... bergenre ermm... thriller...suspens...yg plg pntg psiko... *tu genre yg plg aku gemar*






dlm2 byk cerita yg best dlm ni..aku PALING SUKA... cerpen bertajuk Hik...Hik...Hik... yg dihisteriakan oleh ChaCha...

ha.. tajuk cm harmoni je.. gelak2 bunyi hik3... tp mmg cerita dia psiko gila ... watak psiko tersebut adalah Megat..

meh aku story cket kat angpa...

ok.. megat, berahim n rahayu 3 sahabat baik... tp mslhnya megat ni suka kat...tw kat sapa.... bkn rahayu... tp megat ni suka berahim... *homseks r ringkasnya..* so berahim ni pulak konfem la x suka kat megat..dia jatuh hati pd rahayu... 

1 hari megat culik berahim n rahayu then bawak balik ke rumahnya... mereka berdua diseksa hidup2... ( cara seksaan dia sgt tragik.. nak baca detail.. beli la bku ni k..) megat potong telinga berahim n di jadikan loket kalung yg diletakkan pd leher berahim.. 

rahayu pula, dibgelkan dan dipakukan kat dinding dan dibakar perlahan-lahan guna penunu bunsen ... then daging yg dh masak di potong n paksa berahim makan sekali...*time dia potong daging2 rahayu tu.. pmpn tu still hidup lg tw..just nyawa2 ikan je*

last sekali... lepas tu... baca la sendiri apa yg jd lepas tu... ha..ha...ha.. benda best xleh citer byk2...

apa2 pn pd siapa yg gemarkan buku2 bergnre cm aku ni. jgn segan silu beli k... hari tu sbb aku beli kat book fair UPSI so dlm 3 biji buku kalau x silap aku... RM50 *guna baucer r..* so aku beli 6 buku lejen press.. n ada lg belum habis bc.. sesaje nk wat bekalan... 

so guys.. beli tw... siyesly tak nyesal...

No comments:

Post a Comment