Monday 12 November 2012

tesis ke holiday?




salam....

spt yg pernah aku war2 kn ... (ayat berita tu).. aku ni dok melepak kt UPSI ni for thesis... yes..FYP yg start pn x lg... so keje aku spt yg tertera pd foto2 di bawah...


ngadap lappy + kertas2


ni aku yg dh jd kuning bila byk di mukabuku..keh3x

baca buku- br 2 minggu kot dh 4 buku...ish3x..

so, ngah dok menari lagu hindustan bersama kwn2 ptg td... tetibe rezeki tu dtg..junior yg gojes ala2 maria elina tu kol... ajak mkn durian... km pn tnpa segan silu... terus capai apa yg patut menuju ke destinasi yg telah dinyatakan.. (ni ayat ilmiah cket..)

then taraaa.... 

2 gigih bukak, 2 lagi gigih mkn....


bukak durin dgn penuh emosi...susah tp bila dpt perghhhh...


junior2 yg baik hati..tq bebeh !!!!


aku pn bukak nmpk... smbil senyum2 lagi...wakakakaka...


ni la maria elena versi upsi



tibai2... 

petua org tua2... minum air dr pangsa durian menyejukkan badan yg panas akibat mkn durian- FAKTA..
gmbr ni magik cket..mula2 xda org kt sebelah aku..

then...

then...

thennnn....


eh3..mai mana ni???? 



nasib baik duri tu keras ..kalau x ngn kulit2 pn aku tibai....



yummy3x...

teringat last mkn durian tyme field trip kt sgkai..aku mkn durian ngn kwn2 ...then ...keliling aku bdk laki..tp aku yg bukak durian ..depa yg mkn... hahaha..aku tw la aku tough... 





No comments:

Post a Comment