Sunday 11 March 2012

~ nak jadik sng bknnya sng tp x mustahil~ (NAJWA LATIF)






salam...

blogku bsawang lg... huhu..agak lama jari2 ku ini x menari2 mnulis blog...

sibuk der...mcm2 keja... tesis+lab repot+mikroteaching+assignment+presentation+persatuan ah..mcm2 laaaa...

nak wt cmner kn..dh tggjwb..so aku buatlah dgn hati yg ikhlas * ceeeewwaaahhh *

tah cmne...skrg ni aku dok lyn najwa latif lak... ntah rs minat ah kt najwa ni.. selalu jgk aku usha2 blog dia  nice...


kekaguman aku terserlah dgn pantene kejayaan najwa di usia yg sgttt muda ... kecik2 dh tkenal..boleh carik duit...


lg 1 aku sgt suka stail dia..cara tudung+pakaian dia...kna seyh ngn jiwa mak ni. * sopan +simple+menarik*

tp 2 la akn..bila tkenal..mcm2 la org xsuka... bila lyn video dia kt utube... aku tgk ada jgk yg mcaci-cerca najwa... bg aku oh sguh x civilize punya org daa...cite bab suara aurat la... mcm2 ..k itu x dinafikan... but..knp yg btudung , sopan mcm 2 kemain tegur...tp yg ramai dok tayang rmbut + pakai bj cm pengemis xcukup kain 2 x tegur plak...

pstu kata suara najwa x sedap... eh kak..kalau xsedap xde la org amik dia mnyanyi... aduh... skurg2nye dia ada gak pminat..kau ade??? 

ha nmpk hangin kt situ kn...aku ni bkn la fanatik benar ngn najwa 2... tp 2 la...kdg2 org kita nie...lebih suka mjatuhkan dr menyokong..susah ati sgt kalau tgk org sng kn... * renungkanlah*


tp cool je najwa..dia kisah apa..angpa kutuk dia pn..org stil gak pgil dia perform... duit masuk gak.. drpd kita ni dok mkn duit mak bapak lagi kan..baik lg dia carik duit sndiri...

tp bila aku bc blog dia aku rs termotivasi sgt..coz dr bwh dia mula smpai org knl dia... haaa....tp 2 la yg plg mak respek 2..kecik2 dh leh cari mkn sndiri...*2 yg aku jeles 2*hahahaha

kaitan ngn tjuk entri?

nak jdik sng??? bkn sng... tp x mustahil kalau berusaha..pnt ..stres 2 pkara biasa dlm mgejar kjayaan... tp nikmat dia.... hanya yg dh pnh rs tw nkmat kjyaan 2...

so..rsnya walaupun kita ni tua lg pd najwa latif.. tp x salah rsnya kalau kita amik iktibar dgn sgala usaha dia smpai dia bjaya... kn?

P/S: lagu kosong mmg sedap ah...

No comments:

Post a Comment