Friday 23 March 2012

ckp x serupa bikin





salam..





walaweyh..cm HOT sgt kt tajuk ni... bkn la hot mn pn..skdr renungan serta djadikan teladan utk kita semua..

msti rmai antara kita yg jumpa spesies homo sapiens ( manusia) cm ni ka.. mmg blambak la..ibarat baju2 bundle kt psr mlm 2...

aku pn sejak hidup kt dunia ni..mmg byk jmpa makhluk2 gini.. sembang kobar2.. keje... 0... bg pndpt aku lebih baik org yg x buat kerja tp diam n x komen apa2.. drpd org yg bising, komen org..tp x wat keja...

iye la..aku ada high expectation thadap org yg sering mngomen serta sembang n bg cdgn mcm2 ni...siyesly.. so aku anggap golongan cm ni..keje dia MANTOPS la... 

tp... bila aku tgk KBYKN org mcm ni... keje HAMPEH.. aihh hangin 1 badan... rs cm nk ZASS je..

tetiba aku jd panas hati lak...

ang ...kalau stakat bg air liur + kahak ang..ckp + cdg mcm2 tp x buat... lebih baik simpan dlm kotak je idea2 ang 2.. yg x leh blah skali.. tgur org... jgn 2 la ..jgn ni la.. last...ang yg buat... come on laaaa....

kalau kita x mmpu nsihat org..baik shut up je.. kalau x..ia akn mbuatkan org mnyampah n pndg selekeh kt ang..ang tw x...



cermin diri kita dulu... cermin smbil ckp ngn diri kita...(aku pn selalu wat cmni)... kita ni BAGUS ke... nk ZASS org x tentu hala...

siyesly..kalau ada org cmni bckp..atau bg cdgn... lebih baik aku sembang ngn dinding yg x menyakitkan hati aku.. sbb cdgn dia 2... boleh pakai..boleh pakai buang je...

lebih baik tido...

oh..betapa aku rimas ngn insan2 cmni... 

sedarlah .... sebelum kita nk ZAASSSS org.... tgk diri kita puas2... n reflect balik... dh cukup BAGUS kah??


P/S : samala perangai cm org munafik...

1 comment: