Monday 12 March 2012

impian









Salam...


before g kelas ...aku mmg suka bc pkra2 yg memotivasikan aku..cthnya blog la... tgk cmner org2 yg bjaya mdpt kjayaan...


sbb apa? sbb sedikit sbyk..menaikkan smgt aku utk terus bjaya...


mmg..dr sekoalh lg aku wat keja ni..hahaha... dulu tyme xde blogging2 ni..aku suka dgr lagu2 yg leh warm up aku utk g kelas...believe me ..it works...


wat pkara cmni...(mbc blog n dgr lagu2 smgt) mmg manaikkan motivasi... iye la kan ..aku ni pmalas cket...so kalau hrp kn gitu  je mmg mls la adenyer...


smlm tyme ada org fogging kt kolej..diorg mtk semua stdnt trun... so aku pn trun la sbg sokongan utk mbanteras nyamuk..*cewaahhh* 


so xtw nk lpaks mn...aku pn g la tepi sg kt kolej aku ni *lama dh x lepak c2*..org lain semua ngn kwn beb..aku sorg2 je..sob3... xpe la... so smbil2 layan lagu kosong...aku pn visualize impian aku...*smbil melihat aliran sg*...


tw x apa impian aku...apa yg aku bygkan ttg diri aku ni...??? 


aku selalu tbygkan aku jd penulis tkenal... penulis novel tkenal...lpas 2 ada yg nk filemkn novel 2 mjadi 1 karya hidup..then..i'll be the script writer la of cos..


lpas 2 kn..aku suka mimpikan yg aku akn bgaul ngn org2 tkenal..& hebat... sbb aku pnh tbc..bila kita bgaul org2 hebat..so aura2 dia akn meresap kt kita..& kita pn akn mjadi hebat..i.allah..




bila aku g kedai buku..aku suka bygkan yg buku aku merupakan salah 1 buku yg laris terjual.. haaa...puas seyh.. 


*alhamdulillah...part nk tulis buku 2 dh pn tercapai... ye..ye.. t beli la buku aku 2 ye.. *


lpas 2 aku xde mslh kewangan..ha..aku ada keta sndiri..biarla keta 2 xmewah..janji keta...lepas 2 aku teringin jgk nk ada DSLR sndiri..*selama ni tgk yg mmbr je ada ..sob3*








aku suka life yg enjoyable..aku buat apa yg aku suka....


lps 2 aku jgk ada impian nk main muzik... apa2 instrumen la... jnji bila tyme2 senggang aku leh luahkan dlm lagu..haaa...






lpas 2 aku leh g mn2 yg aku suka... terutama sekali tepi pntai ke..sg ke... 


~ dan aku x mau aku rs tsekat melakukan apa yang aku suka~


huhu.... aku suka hidup yg xde mslh... (smua org xnak mslh kan)...


P/S: sederhana tp sempurna...





No comments:

Post a Comment