Tuesday 10 April 2012

cerita mereka







SALAM..     

Best sey cuti..relax habeh..walaupun hakikatnya, lepas cuti ni midterm belambak…program pH’12 ku tercinta… tp cuti semunggu ..mberi ruang spy aku lbih relax.. aaaaa

Td br je lpas, mkn megi goring..hasil buatan tgnku..hahaha.. ngn adik2 aku yg sngal otak… wah3.. empat2 sibuk nk bcarita itu ini ngn aku… kbykn nya bkisar ttg skolah..kwn2 skolah..cg2 skolah.. so aku simpulkan g skolah sgt mberi impak kpd diorg… (bersembur2 megi dok gelak..aduyaiii)


bdk2 4 org ni laaa... buah hati ayah n mak aku..


Mmg aku suka dgr citer2 diorg..walaupun diorg dh prnh citer bnda yg sama berulangkali..tp never mind..meaning that..peristiwa tsebut mmg mberi kesan pd diorg…

Tp part diorg citer ttg cg 2 aku suka…. Cg 2 cantik..cg ni pndai wat lawak..cg ni sporting..cg 2 baik.. ooo ..skali lg aku simpulkan yg cg2 juga amtara pngaruh bsar dlm alam psekolahan mrk… ( nak2 pulak mak bapak..sampai ke kakak cg..)

Crita diorg mjadi inspirasi bg aku utk jd sorg cg yg beri impak +ve pd student..kalau boleh..aku pn nk jd cg yg sering ddisebut2 oleh student…selalu diingat oleh student… (in +ve way la of cos)

Syok doe dgr diorg citer sal cg2 yg selalu bg diorg ingt smpai bila2… bkn sng tp x mustahil…

Untunglaaa cg 2… jd siulan bdk2…

Yeah.. aku mmg nk jd cg yg bkn stakat handal mgajar tp mberi kesan yg mdalam kpd setiap org yg aku ajar…

Alhamdulillah aku bakal sorg guru…

P/S: Kami guru Malaysiaaaaa….

No comments:

Post a Comment