Sunday 27 March 2011

mMg aKu 'sUkE' kEjE..

SaLaM sYg....

aduh3... lenguh jari jemari aku..menari , menaip..kalau la jari aku ley bckp mesti dia sumpah seranah aku...kalau maman (lappy aku daa...) ley bkata2.. msti dia kutuk aku rapat2... nk wt guane..bkn kehendak aku... hahahah..(tetiba mental).. tp 2 la.. bila org bg keje..mknanya, org pcy kt kita la 2 kn... bkn sng nk dpt kpcyaan org (redhaaa)..tp aku kesal sbb keje2 smpingan nie myebabkn fokus utama kau mai UPSI nie..agak tergelinir cket.. tnya la aku brapa lama dh xpgg buku... kalau mak aku tw... marathon la aku ngn diaa... maa.. i'm sorry bebeh.. abah. im sorry 2... 

posiing tyme mitin...i likeeee..

ala.. tetiba mcm homesik je.. keje byk mula r ..teringat kt family bgai... adui.. bila nk balik kg siput terchenta nie.. aku rindu sgt ngn kerenah adik2 aku, n mak bapak aku... aku rindu bila aku buli adik2 aku..aku rindu bila kena bleteiaq... aku rindu nk pgg kuali...aku rindu kampung doe..seriusss.... (sebak je dada ku nie)



org akn tnya, awt rindu sgt kt kg ang 2... ada apanya... ada bilion??? ada TS??? ada dangdut???? biaq la kt aku...sbb xdak bnda gitu la aku suka... hahahaha(aku tergelak teresak2)...aku mgaku kg aku mmg hulu ...tahap pedalaman...tp aku suka jgk... aku dh biasa jd budak kg... aku nk jd budak kg berwawasan... (patriotik kn... haaa...).. 

mmg aku bdk kg tegar...balik nie...aku nk lepaks2... n my mom sruh aku blaja tarannum... arghhh i like... uti 4 bulan blaja tarannum n kalau da rezeki jd cg sandaran..leh beli DSLR...(tetiba lg..)

k la ...aku nk tidooo...nk mimpi kg aku, tok penghulu, tok imam,tok bilal, tok siak, mak long , semuala org kg aku... aku rindu wey... tersangat.. meh la hadir dlm mimpi nie... 

P/s : AKU BANGGA MENJADI BUDAK KAMPUNG BERWAWASAN....

No comments:

Post a Comment