Saturday 23 February 2013

R.E.Z.E.K.I & I.M.P.I.A.N

Salam....

aku dh seminggu dh memulakan kuliah aku di upsi ni...

menghabiskan sisa2 jam kredit yg masih berbaki... 

BEST !!!! itu yg pntg.. sbb aku dh nak abeh then aku boleh la wat keja yg selama ini aku idam2kan sgt nk buat... 

YG TAK BEST !!! sbb aku dh x akan ada kwn2 , seUPSI utk membuang masa bersama2...

tp 2-3 hari ni... kepala otakku mula berfikir ttg rezeki & impian...

aku hrp ALLAH perluaskan rezeki aku & mempermudahkan aku utk capai impian aku...

mula lah aku rs hidup aku ni susah... 

..... tp aku tw.....

impian dan rezeki tu akan dtg jgk... lewat or cpt itu soalannya...

aku tak sabar nak miliki apa yg mereka miliki... 

once aku dpt... aku takkan lepas...

USAHA + DOA + TAWAKKAL = KEJAYAAN...

Tlg doakan aku ....

No comments:

Post a Comment