Sunday 16 December 2012

Incoming 2013~ apa impian?



salam..

2012 makin labuhkan tirai.. so makin hampir nak say hai to 2013... ha.. of cos makin matang... bkn tua okeh!...

so aku juz nak citer yang end of 2012 a little bit boring for me... taw knp? apa lg... tesis bhai ..tesis...aaaa... whatever sgt kan tahun akhir nie kan...rasa cm aaaa.. x saaaabaaaqqqq nak abeh belajar then, aku freee...aaaa

so, bila last2 2012... aku mula merencana agenda 2013... ermmm... apa eh... lgpn 2013 aku akn abeh belajar kan...yeay...

Impian 1
~ mestilah habiskan pengajian dgn cemerlang... haaa.... aku x mo la 4 tahun kat sini bazirkan beras kerajaan je kan..

Impian 2
~ nie kelakar... aku nak perbaiki diri fizikally n mentally... haaa... faham2 la... 

Impian 3
~ aku nak menulis... hahaha.. tulis la apa pn... yg penting aku nak jd MELETOPS r ... hahaha..boleh? aku xrasa tu mustahil... 

Impian 4
~ ....... masih mencari apa nak isi utk 2013...... 



byk impian kau jah... xpelah... actually impian 2012 still ada lagi yg berbaki..so dibawa kedepan la... ada jgk impian 2012 yg dh settle... cthnya nak bukukan karya... kptsn cmrlg dlm exam (dean list).. then utk rohani alhamdulillah... aku byk jgk join usrah and program agama... so not bad la kan..

so lets move on... 

#lalalalalala.... (sebenarnya aku skrg ada 3 perasaan nak bebas + nak terkenal + jeles )

1 comment: