Wednesday 10 October 2012

wisel - prit3x









salam... 

wisel??? ada apa dgn wisel???
dulu ... bila aku dgr pkataan wisel ke, ataupun tgk wisel.. aku cm angpa jgk.. x rasa apa.. alamak wisel... apa ade hal.. (ayat mat2 rempit)

skrg bila aku jd cg... wisel 2 jd 1 benda yg ditakuti, bkn bdk2 je... aku sbg cg yg berdedikasi ( ok aku tipu ) pn terus bergegas ke tapak roll call bila dgr wisel...

sebab???
ha ... hanya wisel leh mendisiplinkan pelajar..( motto baru )... sblm wisel bunyi... berterabur... bila PRITTTT !!!!! terus jd barisan ala2 askar ... (walaupun xde la lurus sgt)

pnh 1 hari kt dlm lab.. kelas aku punyala bising nauzubillah... tetiba.. PRITTTT !!!! bunyi wisel... bdk2 yg tgh bising cm kna sampuk pn terdiam... 

bgun sorg bdk smbil wisel di mulut dikeluarkan...
" angpa diam boleh x?" (dgn nada marah...) terus kwn2 lain diam .. ngn aku2 pn terkedu...

lama2 aku terfikir.. wah2.. kalau aku ada wisel.. mmg best ni.. 

so kebetulan bila tyme singgah kat satu kedai..shbt sehidup semati aku memanggil2 aku...

" weh..wisel...." smbil memegang tempat gantung nset yg berbentuk wisel... aku ngn kwn aku pn terus beli tanpa fikir 2 3 4 5 6 7 8 9 kali....

keluar kedai bukak plastik.. terus PRITTTT dpn2 kedai tu... 

okeh cantik !!!! mmg kuat.. so aku bwk ke sekolah...

terus... time bdk2 bising aku PRITTT je...


ijok anas & aku....
hahaha... dh mcm skolah sukan dh aku rs...ke hulu ke hilir ngn wisel... PRITTT sana PRITTT sini...

nampak ???? kuasa wisel....

No comments:

Post a Comment