Thursday 6 October 2011

kItA ApA Yg kItA FiKirkn...

aSaLaMUaLaIkUm WbT & sLm PeRmAi...


first week sampai third week aku rs down ja... rs cm mls blaja pn ada, rs nak extend pn ada.. down abeh r.. time 2 aku tgk diri aku sbg org yg plg mlg kot... aku pn xtw pasai pa aku rs cm 2.. haha.. lpas 2 siap nangis2 lagi 2.. aishhh... teruk.. 


emo je gua rs

kemarin kalau xsilap, aku beli la 1 buku nie.. tjuk dia menjadi lebih btuah, dgn hrpn aku nak neutralize perasaan aku yg berceramuk nie.. hahaha.. 1 je aku ley kata ..buku 2 mmg mbantu... bantu aku cari kelebihan dlm diri. senang ja formula dia... kita adalah apa yg kita fikirkan..kalau kita rs kita malang so malang 2 akan datang kat kita.. dia jgk bg la beberapa tips yg aku try hari nie mmg aku rs lain...aku rs lbih ykin bbndg sblm nie..


haaa... best tol aku rs.. aku selalunya ada cara tsndiri bila aku rs teruk... pg2 aku mesti tgk video yg boley wat aku gelak.. nak tw video apa..mestila kump sepah..hahaha... bila aku ulakan pg aku ngn ketawa n gembira.spnjg hari 2 aku akn chill ja.. lg 1, aku suka dgr2 lagu yg bg motivasi kat aku.. ha..tw lagu sapa???
lagu WHO SaYs dr selena gomez 2.. ha.. best wooo... very motivated.. gua g kelas pn rs cm cntik je luar dlm...
WhO SaYS U NoT PeRfEcT


bRo2 Yg SLALu HiBuRKn gUa Pg2

bakal suami gua..hahahahha.

yg plg pntg sekali..kita kna jg ibadah kita..walaupun aku nie ibadah xda la tara mn sgt kn... tp istiqamah.. wat tahajjud, dhuha, n bc quran...gerenti terang plus ceria hidup... sbb nak gembira n seronok pn kne dpt berkat DIA jgk kn..


so nasihat aku..kpd sesiapa yg ada rs down mcm aku...jgn lynkn sgt.. k.. jgn asek toleh blkg sbb masa xkn tgu kita yg asek mngenang bnda yg lpas.. yg pntg susun strategi how 2 b the best of u...!!!



P/S : terima diri seadanya...

dGr R LgU Yg bJy MeMoTiVaTeD Kn GuA...

No comments:

Post a Comment