Thursday 2 June 2011

mErEpEk kEtiKa cUtI yG iNdAh...

aSsALamUALaiKuM... & sLm sEjAhtErA...

dh lama beno rsnyer..x beleter kt cni.. hahahaha.. mesti korang rindu gila babai..( tgn ke dada & mata keatas).. hahaha... xpe..mmg pn aku tw kn.. erm.. lpas peksa hari 2.. trus je bz ngn baktisisa bomba  kt kg kandang melaka.. mmg terbaik la org2 melaka.. best sgt2.. byk aktiviti n keseronokan.. sama jgk dgn byk dugaan.. adui3.. mmg la, nk wat benda baik kdg2 kna komen.. biasa la 2.. tp km semua ttp try the best..lgpn msg2 br nak blaja.. ambil galah tlg jolokkan je la..  lpas 2 pn aku balik baling dgn kegirangan yg teramat sgt.. mklumla aku balik tyme besday aku yg ke.... (rahsia..)


aku dok berangan sensorg kt medan gopeng nie.. lepak2 smbil perati org.. dan mmg keje 2 yg selalu aku wt dr skila menengah lagi..suka tgk org n berangan.aku pn xtw pasai pa... hehehehe.. tp bg aku hadiah teristimewa besday kali nie aku ada kwn baru.. 2 yg terbaikk dr ladang (bak kata kwn aku 2).. tq la coz suka jd kwn cg.. ahahaha...

aku kt rmh.. aku keje as babysitter je.. lpas 2 ahli bina bdn yg dh besar..tetiba rindu nk jog n meet the mystery guy yg slalu teman aku jog scr xsengaja.. hahaha.. sembang tp xtnya nm.. lupa... tah ke dh g prektikal bdk 2.. biar la.. sem dpn aku jog sensorg je la... 

cuti2 nie byk kenduri kwin lak.. mula la termental sensorg.. makin ramai org kawin makin kurang le org bujang kt kedah nie..aduiyaiii... seronok der tgk org kwin yer.. xpe the tyme will come bebeh.. (motivasi diri sendiri).. aku tgu tyme 2.. hahahaha.. org pn mula tnya2 parent aku.. bila nk knduri, anak ang 2 dh ada calon ke blom... (awat nk mik aku jdk menantu kah..perasannn).. sungguhpn aku kecik hati.. tp aku redha jer.. xpa.. next tyme knduri rmh aku lak.. tguuu... 

habisss... so skrg nie aku buang ms lg.. bercuti tanpa wat apa2... sengalll.... n aku bcuti ngn girang nyaaa... yaehhh...

No comments:

Post a Comment