Tuesday 12 April 2011

...bEzA...

Assalamualaikum wbt.. n slmt sentiasa...





Lama aku x menulis.. mcm biasa la.. bz manjang.. (wt keje x pekdah jer..) otak aku pn mcm dh kekurangan kenormalan dh.. 2 mcm mn 2..aku xreti nk ejas dh.. dh nk exam dh nie...wake up bebeh...wake up... tolong la ye.. ang xde studi week n paper killer ang tetiap hari.. justeru, sedarlah diri bebeh..


kali nie aku nk bercerita ttg 2 org shbt lelaki, yg aku kira plg rapat ngn aku setakat nie..kiranya dlm byk2 depa nie la selalu aku kontek kalau rs susah hati ka , sng hati ka... tp kn diorg nie tdpt BANYK PERBEZAAN antara mereka... cthnya dlm situasi cmni..:





Situasi 1...
Aku : Weh , aku rs mls r ..siyes mls
L1: x boleh mls2 weh, ang anak sulung, kna la usaha lebih, tnjk kt adik2...
L2: bgus la 2 , kawin trus ..senang

Situasi 2..
Aku : Aku ngantok doe , nk studi...
L1: xpe ang tido dlu..t bgun la balik...
L2: Gila mbazir duit bapak ang bg ang ngaji, keja tidoq jaaaa...

Situasi 3....
Aku: Weh aku dh berat..dh *** kg dh
L1: mn ada berat..ok la 2.. kurus sgt pn xlawa...
L2: Gila ang..berat mcm guni...

Situasi 4..
Aku: baju ni lawa x...
L1: cantik.. pakai la... cun apa...
L2: fail r taste ang.. huduh bengap...

Situasi 5..
Aku: Aku Homesik daaa.... mcm mn nie..
L1: xmo la mcm 2, t ang balik t jmpa depa puas2 na... xpa smntara nie blajaq dlu..
L2: ang habaq kt aku wt pa..bkn nya aku ley sewa flight bg kt ang...


2 dia kan.. sorg kasaq nk mati & sorg lg memotivasikan diri.. tp kdg2 kita nie..(lebih tepat lg AKU la) perlu untuk dimanjakan n dikutuk jgk.. so aku mmg perlukan mamat 2 ekor nie, utk sedarkan diri aku dari pelbagai sudut... aku rs bangga n seronok mgenali depa dua nie... 

Sbg kwn mmg agak best la ada kwn spt mereka... aku ley crita apa2 pn, walaupn kdg2 respon diorg nie mnyakitkan hati n sanubari ku, n makan dalam kdg2.. kdg2 bila sembang ngn diorg nie , buatkan aku sakit hati gak tp , agak meghiburkannn...

agak2 kalau mamat dua nie terbaca n terasa.. hehehe..mmg itu rencana nya... ngeh3.. BTW angpa dua mmg best la... gerek r.. tq 4 being my frenzzzz.... bkn depa je... kwn2 yg len jgk.. luv you..muah3x...








P/S: bkwn biar seribu, berkasih biar selalu, berpakwe jgn xtaw malu, bersuami mesti satu... 

No comments:

Post a Comment